მეშვიდე დღე
დღეს გეგმის შავლონში შევავსე შეფასების მოკლე მონახაზი, რომელშიც აღვწერე შეფასევის ის მეთოდები და ინსტრუმენტები,რომლებსაც პროექტის დროს გამოვიყენებ.
მოცემული მეექვსე მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლელისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი და ურთიერთდამოკიდებულება რამდენიმე თვალსაზრისით. დამოუკიდებელი სწავლებისთვის შევქმენით შეფასების ფორმა,ჩეკლისტი, რომლის საშუალებითაც მოსწავლეს ჩამოუყალიბდება თვითრეგულირებისა და ტანამშრომლობითი უნარები.
მოსწავლეთა მხარდაჭერიშთვის შევქმენი "ჩემი ჟურნალის" ელ. ვერსია.
გავეცანი დიფერენცირებულ სწავლებას სამი კატეგორიის მოსწავლეებისათვის.,ღომელთა ჩართვას პროექტში ადვილად მოვახერხებ ამ მასალაზე დაყრდნობით.ეს მიდგომები გავწერე გეგმის შაბლონში.
მოცემული მეექვსე მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლელისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი და ურთიერთდამოკიდებულება რამდენიმე თვალსაზრისით. დამოუკიდებელი სწავლებისთვის შევქმენით შეფასების ფორმა,ჩეკლისტი, რომლის საშუალებითაც მოსწავლეს ჩამოუყალიბდება თვითრეგულირებისა და ტანამშრომლობითი უნარები.
მოსწავლეთა მხარდაჭერიშთვის შევქმენი "ჩემი ჟურნალის" ელ. ვერსია.
გავეცანი დიფერენცირებულ სწავლებას სამი კატეგორიის მოსწავლეებისათვის.,ღომელთა ჩართვას პროექტში ადვილად მოვახერხებ ამ მასალაზე დაყრდნობით.ეს მიდგომები გავწერე გეგმის შაბლონში.
მადლობა დრევანდელი შრომატევადი დღის სრულყოფილი შეფასებისთვის. იმედია, აქტივობების გასაწერად მნიშვნელოვანი ელსავარჯიშოები შექმენით,რომლებსაც საპროექტო პროცედურების გაწერისას აუცილებლად გამოიყენეებთ. (ელ.სავარჯიშოები იხილეთ ფოლდერებში: "სასწავლო პორექტის დამხმარე" და "მოსწავლის ნიმუში" .
ОтветитьУдалить