პირველმა მოდულმა დამაფიქრა ჩემს როლზე ღონისძიებების დაგეგმვის პროცესში. მივხვდი,რომ დიდი პასუხისმგებლობა მეკისრება კონკრეტული პროექტის სწორად და შინაარსიანად დაგეგმვის პროცესში, რომ შემდეგ მოსწავლეებს არ გაუჭირდეთ დამოუკიდებლად მუშაობა, ამ დროს მე მათ მივცემ სწორ მიმართულებას,რომ არ გაუჭირდეთ მათ შედეგზე გასვლა და მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში დანერგვა.დავგეგმავ ისეთ აქტივობებს, რომლებიც მოსწავლეებს დაეხმარება ოცდამეერთე საუკუნის უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბებაში. ვასწავლი მოსწავლეებს, რომ სამუშაო პროცესის დასრულების ასემდეგ გააკეთონ რეფლექსია და შეაჯამონ გაწეული მუშაობა, გაითვალისწინონ მუშაობის პროცესში დაშვებული ხარვეზები, მათი გამოსწორების მიზნით. გამოვიყენებ ისტ-ს. გამოვაქვეყნებ პუბლიკაციებს სამიზნე ჯგუფისათვის.საჭირო შემთხვევაში მივაწვდი სამიზნე ჯგუფის წევრებს ელექტრონულ ინფორმაციას პირად ფოსტებსა და სოციალურ ქსელში. მადლიბა ქალბატონო ნინო.
ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში ხელს უწყობს 21 -ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარებას.მოსწავლეები ადვილად ითვისებენ შესაბამის სასწავლო მასალას და ასრულებენ შესაბამის დავალებებს..მოსწავლეები ადვილად სწავლობენ მეტი თვალსაჩინო მასალის გამოყენებით.მითუმეტეს როცა თავად ქმნიან პრეზენტაციებს ტექნოლოგიების გამოყენებით.
ОтветитьУдалитьგაკვეთილზე მოსწავლეები იყენებენ ტექნოლოგიებს თემატიკისა და ცნებების უკეთ გაგებისთვის, თემატიკის შესაბამისი უნარ-ჩვევებისა და სტრატეგიების განვითარებისთვის. პრეზენტაცია ძალიან მომეწონა.
კარგადაა შედგენილი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი! ვფიქრობ, ბავშვები პროექტში ნასწავლ საკვანძო საკითხებზე ამომწურავ ცონდას სწორედ ამ ნაშრომში დააფიქსირებენ... წრმატებები თქვენს პორექტს!
Удалить